همیشه این دغدغه وجود دارد که خانواده ها بتوانند نوجوانان خود را زمانی که از خانه خارج می شوند و یا وسیله نقلیه را قرض می‌گیرند، ردیابی کنند! علاوه بر این، نگرانی سرقت خودرو جزو چالش های اصلی صاحبان خودرو می‌باشد. کنترل مسیر تردد، سرعت حرکت، ترمزهای ناگهانی، حمل با جرثقیل و سرقت خودرو از مواردی است که می‌توان با نصب ردیاب خودرو ، آن را کنترل نمود. از موارد ذکر شده کدام کاربرد ردیاب خودرو در زندگی شخصی شما می‌تواند مفید باشد؟

ردیاب خودرو شرکت طلوع آرین هوشمند با نام تجاری طلوع ترکر که به اندازه موبایل های قدیمی کوچک است، می‌تواند در هر لحظه، دیتای موقعیت را برای شما ارسال نماید. با این قابلیت دستگاه ردیاب، می‌توان با اطمینان خاطر اشخاص و وسایل نقلیه خود را ردیابی کرد. این دستگاه ردیاب خودرو دارای دو LED جهت نمایش وضعیت سیگنا‌ل‌های GPS و GSM می‌باشد. علاوه بر چراغ نمایشگر، ردیاب Tolue Tracker می‌تواند به یک دکمه کمکی مجهز شود، که در زمان فشردن آن موقعیت لحظه ای خودرو را به شما نشان دهد. به دلیل ابعاد کوچک دستگاه و با انجام تنظیمات مناسب، باطری داخلی آن طول عمر بالایی دارد. لذا امکان ردیابی توسط این دستگاه عملا بی انتها است. با خرید این دستگاه با بدنه ضدآب و نصب آن به صورت مخفی، هیچ گاه موقعیت مکانی خودرو خود را از دست نخواهید داد و در صورت سرقت خودرو می‌توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن آن را بیابید. اطمینان از یافتن خودرو مسروقه را می‌توان از مهمترین کاربرد ردیاب خودرو در زندگی شخصی دانست.

با توجه به کاربردهای مهم ردیاب خودرو در زندگی شخصی افراد، نیاز است تا نحوه عملکرد دستگاه با جزئیات بیشتری توضیح داده شود. هر دستگاه ردیاب از طریق اتصال به ماهواره های جی پی اس، می‌تواند موقعیت جغرافیایی خود را با دقت بیابد. با توجه به کیفیت ماژول بکار رفته در دستگاه، این موقعیت یابی با اختلاف کمی قابل اندازه گیری است. یکی از مهمترین ویژگی های ردیاب های شرکت طلوع آرین هوشمند، کیفیت ماژول های جی پی اس بکار رفته در دستگاه و دقت موقعیت یابی آن است. موقعیت هر متحرک با اختلاف کمتر از ۱ الی ۳ متر قابل اندازه گیری می‌باشد. پس از اندازه گیری موقعیت مکانی متحرک، این اطلاعات به همراه مقادیری نظیر، سرعت متحرک، زمان، ارتفاع از سطح دریا به سرور مرکزی ارسال می‌گردد. تکمیل کننده این دستگاه نرم افزار ردیابی می باشد. این نرم افزار قادر است اطلاعات دریافت شده از دستگاه را بر روی نقشه نشان دهد. انواع گزارشات مدیریتی و کنترلی با استفاده از نرم‌افزار امکان پذیر می‌باشد. تنها با چند کلیک ساده می توانید از نرم افزار ردیابی آریانا استفاده نمایید. به سایت شرکت طلوع آرین هوشمند وارد شوید و از طریق منو ارتباط با ما، بخش دسترسی نرم افزار ردیابی را انتخاب نمایید. با ورود نام کاربری و کلمه عبور دریافت شده در زمان خرید محصول، می‌توانید وارد سیستم شوید. نرم افزار ردیابی علاوه بر موقعیت یابی متحرک، امکاناتی همچون مشاهده میزان توقفات، سرعت حرکت و رفتار راننده را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید برای رویدادهای مهم خود آلارم تعیین نمایید. نرم افزار امکان ارسال اطلاعات رویدادها را از طریق اس ام اس ، ایمیل و یا نمایش در وب را دارد. با این تفاسیر تاکنون حداقل یک مورد از کاربرد ردیاب خودرو در زندگی شخصی هر فرد احساس شده است.

به عنوان مثال جهت اطلاع از محدوده حرکت خودرو، می‌توان از طریق نرم افزار، اطراف محیط مورد نظر ژئوفنس رسم نمایید. این محدوده های جغرافیایی به صورت دایره ای، خطی و چند ضلعی قابل ترسیم است. با استفاده از این امکان می‌ توان از زمان ورود به محدوده و یا خروج از فنس با استفاده از پیغام مناسب مطلع شد. از مهمترین قابلیت‌های ردیاب های خودرو، باتری داخلی دستگاه می‌باشد. وقتی که نمی توانید دستگاه را به باتری وصل نمایید و یا باتری خودرو قطع شده باشد با استفاده از باطری داخلی می توانید ردیابی کردن را ادامه دهید.

برچسب‌ها
ردیابی لحظه‌ایgps