شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو)، در سال ۱۳۸۶ با هدف ایجاد و توسعه کسب و کار و ارائه خدمات آپشن استاندارد و مورد تایید گروه صنعتی ایران خودرو و محصولات سفارشی تاسیس شده است.

حیطه فعالیتهای شرکت آپکو شامل ایجاد تغییرات و انجام بهینه سازی در حوزه های ذیل می‌باشد:

  • تولید و عرضه انواع خودروهای سفارشی
  • فروش قطعات آپشن
  • ارائه خدمات مهندسی و نصب تجهیزات سفارشی
  • ارائه خدمات فروش و پس از فروش تخصصی
  • بهینه سازی قوای محرکه و بدنه (tuning) به منظور افزایش توان و مطلوبیت خودرو، مبتنی بر اصول مهندسی و فناوری های نوین در حوزه خودروهای سفارشی

شرکت آپکو با تدوین ماموریت سازمانی در جهت ارتقاء توانمندی های عملیاتی، توسعه نیروی انسانی کارآمد، بازاریابی، ایجاد مزیت های رقابتی به ویژه در قیمت و کیفیت محصولات و همچنین تثبیت گارانتی خودرو، در چشم انداز بلند مدت قصد دارد با اتکال به قدرت لایزال الهی و در پرتو ایمان و عزم و دانش کارکنان و استفاده از تکنولوژی جدید، تا سال ۱۴۰۰ برترین، پیشروترین و بزرگترین شرکت خودروهای سفارشی با جایگاه اول اقتصادی مطابق با استانداردهای کیفی در سطح منطقه و در کلاس جهانی باشد. ۱۳ سال سابقه شرکت، پشتوانه فعالیت های آتی آن خواهد بود.

در همین راستا شرکت طلوع آرین هوشمند مفتخر به همکاری با این مجموعه پیشرفته، در زمینه تامین و تجهیز خودروهای تولید ایران خودرو به دستگاه ردیاب می‌باشد. یکی از دغدغه های صاحبان خودروهایی که گارانتی دارند، عدم امکان نصب دستگاه ردیاب تا پایان زمان گارانتی خودرو است. به همین دلیل و به منظور افزایش ضریب ایمنی و عدم دستکاری در سیستم برقکشی خودرو، شرکت آپکو اقدام به تجهیز خودروهای تولیدی به دستگاه ردیاب در زمان تحویل خودرو به مشتری کرده است. شرکت طلوع آرین هوشمند با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تجهیز خودرو به بهترین برند ردیاب خودرو، خدمات ویژه‌ای در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهد.

برچسب‌ها
آپکوgps