نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگ ترین رویدادهای تجاری کشور است که همه ساله برای معرفی و عرضه محصولات جدید و پیشرفته در زمینه خدمات الکترونیک و کامپیوتر برگزار می‌شود. از میان محصولات عرضه شده در نمایشگاه امسال چند اپلیکیشن کاربردی برای کسب و کار بیشتر از سایر محصولات نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. در این میان روزنامه همشهری اقدام به چاپ مقاله ای در اینخصوص کرده است و در آن به قابلیت های بهترین محصولات ارائه شده در نمایشگاه پرداخته است. همانند بخش های مرتبط با صنعت حمل و نقل، بحق طلوع آرین در روزنامه همشهری نیز خوش درخشید.

ردیاب برای فراموشکاران

احتمالا برای همه ما پیش آمده که به علت مشغله فکری، شبیه بودن خیابان و کوچه ها و یا عجله در زمان پارک کردن خودرو، جای پارک ماشین را فراموش کرده باشیم. علاوه بر آن یکی از بزرگترین مشکل صاحبان خودرو، نبودن پارکینگ در محل کار یا خانه است. برای تمامی این عزیزان ترس از سرقت خودرو وجود دارد. دیگر جای نگرانی نیست توسعه دهندگان وب، اپلیکیشنی را طراحی کرده اند که به کمک آن رانندگان می توانند خودروی خود را در هر لحظه ردیابی کنند. نمایش لحظه ای مکان خودرو در هر لحظه آرامش خاطر دارندگان خودرو را بهمراه می‌آورد. مقاله ای در همین زمینه پیرامون محصولات شرکت طلوع آرین در روزنامه همشهری به شرح ذیل منتشر گردید:

توسعه‌دهندگان وب، اپلیکیشنی را طراحی کرده‌اند که به کمک آن رانندگان می‌توانند خودروی خود را ردیابی کنند. این تکنولوژی با ساخت جی‌پی‌اس‌های خودرو با قابلیت‌های بسیاری به کمک شما آمده است. این محصول که در الکامپ ۹۶ عرضه شده ردیاب خودروی شخصی ساخته شده توسط گروه مهندسی طلوع آرین هوشمند بود. این ردیاب محصولی ارزان است که بی‌شک می‌تواند بازار پرفروشی داشته باشد. سازندگان این دستگاه می‌گویند درصورت سرقت خودرو این پایانه می‌تواند به‌صورت لحظه‌به‌لحظه از موقعیت خودروی شما گزارشی روی موبایل و یا رایانه شخصی ارسال کند که به‌سادگی و در کمترین زمان شما را به‌ خودروی مسروقه نزدیک کند. ابعاد کوچک دستگاه‌های ردیاب و عدم ‌نیاز به نصب آنتن‌های اضافه این امکان را به مالک می‌دهد تا به‌سادگی آن ‌را در خودرو مخفی کرده و پیدا کردن آن را برای افراد غیرمجاز دشوار سازد. آنها می‌گویند: «شما می‌توانید از طریق اس‌ام‌اس به‌راحتی به ‌خودروی خود دسترسی پیدا کنید. از طرف دیگر به محض سرقت، با ارسال آلارم شما مطلع می‌شوید. همچنین یکی دیگر از امکانات خوب آن، قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور است. همچنین با استفاده از مشخصات ارسالی می‌توانید جای پارک فراموش شده را پیدا کنید.»

روزنامه همشهری – صفحه ۱۱

برچسب‌ها
ردیابgpsروزنامه